زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

LOST ( گم شده )

 

 

  

کاراکترهای اصلی فیلم از چپ به راست :  Current main characters from left to right :  

Ben, Desmond, Hurley,sawyer,Juliet,Jack,Faraday,sayid,sun,Kate,Locke,Jin And miles

  
*** 
برای آشنایی با هر یک از کاراکترهای فیلم بر روی لینک زیر کلیک نمایید. و در صفحه لینک باز شده اسامی نوشته شده زیر عکس بالا را کلیک نمایید .  

LOST

 

  چند وقت پیش دی وی دی های این سریال بدستم رسید این روزها مشغول دیدم آن هستم واقعا فوق العاده و جذاب است .

سریال روایت بازماندگان یک سقوط هواپیما است در وسط جزیره ای مرموز و دورافتاده در منطقه ای گرمسیر که  تلاش برای رهایی از جزیره را آغاز میکنند.

این مجموعه در اواهیو سومین جزیره بزرگ هاوایی فیلم برداری شده و یکی از پرهزینه ترین سریالهای تلویزیونی بوده .است . 

 Damon Lindelof , Carlton Cuse , Bryan Burk, Jack Bender و J. J. Abrams سازندگان این سریال هستن و موسیقیش هم ساخته Michael Giacchino هست.

جالب است بدانید که تا به حال ده ها کتاب در مورد محتوای ادبی، فلسفی،جامعه‌شناسی و… این سریال به چاپ رسیده.شانزده ملیون نفر تعداد بینندگان فصل اول این سریال بوده .

 جمله ای که بارها در این سریال تکرار شده است

به من نگو چه کار نمی توانم انجام بدم .   Don't Tell Me What I Can't Do

 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مریم و سعید و سروش پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

تحلیل جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما بجویید.
تیم فوتبال ایران در راحت ترین شرایط از راهیابی به جام جهانی فوتبال بازماند. سخنی که دل میلیونها ایرانی وطن دوست را به درد می آورد. به تیمهای صعود کرده نگاهی بیاندازید، ژاپن - استرالیا - کره جنوبی و کره شمالی ، به طور معمول تیمهایی به جام جهانی راه می یابند که از ثبات مدیریتی ،‌شرایط امن اجتماعی ، رفاه نسبی عمومی و ... برخوردارند. تصمیم گیرندگان فوتبال ما با حاکم کردن روابط بر ضوابط به میلیونها عشق فوتبال و عشق وطن دهن کجی کردند. کاری به اینکه مهرداد بذرپاش داماد باجناق احمدی نژاد است نداریم،‌او به عنوان رئیس گروه خودرو سازی سایپا و پیش از آن پارس خودرو با تحمیل علی دایی پر ادعا به تیم ملی کار این تیم را یکسره کرد. قطبی بد نتیجه نگرفت. 5 امتیاز که 2 تای آن خارج از خانه برابر کره شمالی و جنوبی بود و 3 امتیاز برابر امارات به حق آمار بدی نیست ، اما آقای دایی با پشتوانه های مافیایی اش به گونه ای سر این فوتبال را برید که جان گرفتان دوباره ی آن میسر نبود! آقای احمدی نژاد اکنون به یاد شعار ژاپن اسلامی شما افتادم ،‌عیار این فرمایش شما هم بر من معلوم گشت ! فوتبال را ا ز رتبه 20 به هشتادم رساندن واقعا هنر بزرگی می خواهد . پس وقت آن است به مردم اعلام کنید به زودی بذرپاش و علی آبادی با کفاشیان دونده ی خوش خنده اوضاع فوتبال را مثل همه چیز دیگر درست خواهند کرد. باز هم می گویم وضعیت فوتبال یک کشور معمولا نماد وضعیت زیستن ملت آن کشور است ، تو بمیری بیا و دست از سر این جامعه و فوتبالش بردار!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد