زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

جملاتی کوتاه از هنرمندان بزرگ تاریخ سینما

آدری هپبورن :

برای داشتن چشم زیبا ، زیبایی های مردم را ببینید

برای داشتن لب زیبا ، مهربانانه صحبت کنید و

برای داشتن اندام زیبا ، غذای خود را با فقرا تقسیم کنید .

بت دیویس :

معتقدم که خداوند به آنهایی کمک می کند که به خودشان کمک می کنند .

کارل تئودور درایر :

سینما آشکار نمی سازد ، پنهان می دارد .

گفتاری از متن فیلم داستان توکیو ساخته ازو :

پدر : ببین توکیو چه قدر بزرگ است ؟

مادر : بله اگر کسی اینجا گم شود باید تمام عمرش را دنبال گشتن راه و نیافتن آن بگذراند !

جان هیوستن :

اصلی ترین مسئله من درک خودم است و سپس یافتن آسانترین راه برای آنکه دیگران هم مرا درک کنند .

مریل استریپ :

شهرت تو را خراب نمی کند به شرطی که آن را جدی نگیری .

جک نیکلسون :

بهترین فیلم من لبخند من است و لبخندها خدا را ستایش می کنند .

اورسن ولز :

قدرت فساد می آورد اما نداشتن قدرت صددرصد فساد می آورد .

فرانسیس فورد کاپولا :

من از بابت شکست هایم همان قدر مغرور و سربلندم که از موفقیت هایم .

جودی فاستر:

تو به عنوان بازیگر باید به دهها میلیون تماشاگر عشق بورزی ، و در عین حال تا حدودی منزوی باشی. باید هم در دسترس باشی و هم دست نیافتنی .

رابرت دونیرو :

برای من چیزی ناراحت کننده تر از این نیست که ببینم یک بازیگر دارد با خودپرستی بازی می کند .

لارنس الیویر :

جدای از قوه الهام و حساسیت پذیری ، باید لبه تیزی داشته باشی که تو را در نیل به آنچه نیاز داری یاری کند . همچنین باید زندگی را و نیز آدم های پدرسوخته را خوب بشناسی !

استیون اسپیلبرگ :

شکست گریزناپذیر و پیروی گریزپاست .

سوفیالورن :

اگر تو گریه نکرده باشی ، نمی توانی چشم های زیبا داشته باشی.

مارلون براندو :

فیلم ها ادامه دهنده دوران کودکی اند و هرکسی با توسل به آنها می خواهدی آزادتر ، قدرت مند تر و جذاب تر باشد .

روبر برسون :

سینما گستره آن چیزهایی است که توضیح ناپذیرند .

آکیراکوریساوا :

چیزی وجود دارد که می توان آن را زیبایی سینما نامید . تنها در فیلم می شود بیانش کرد . و باید در یک فیلم وجود داشته باشد تا آن فیلم موثر باشد .

فرانسیس فورد کاپولا  :

زندگی ام فیلم هایم را نشان می دهد . نه فیلم هایم زندگی ام را .

وودی آلن :

آدم خداشناسی هستم . اما تلاش می کنم که در آخر هفته آدم درستکاری باشم .

چارلی چاپلین :

درخشانترین تاجی که اشخاص بر سر می نهند درآتش کوره ها گداخته می شود .

هاینریش هاینکه :

هنرمند کودکی است در افسانه های زیبا که قطرات اشک او دانه های مروارید است .

نظرات 1 + ارسال نظر
bad god جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ق.ظ http://www.god-gory.blogfa.com

از چارلین چاپلین
وقتی
زندگی 100 دلیل برای گریه کردن
به
تو نشان میده تو 1000 دلیل
برای
خندیدن به اون نشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد