زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

ترجمه آهنگ معروف مدونا ( LA ISLA BONIT )

 

MADONNA

LA ISLA BONIT LYRICS

جزیره زیبا

Como puede ese olvidar

Last night I dreamt of san pedro

دیشب در رویای سن پدرو بودم

Just like I'd never gone, I knew the song

گویی که هیچگاه به آنجا نرفته بودم ، آن ترانه را می دانستم

A young girl with eyes like the desert

دختری جوان با چشم هایی مثل آن بیابان

It all seems like yesterday, not far awayهمه چیز گویی همین دیروز بود ، نه دورتر

Tropical the island breeze

نسیم گرمسیری جزیره

All of nature wild and free

تمامی طبیعت وحشی و آزاد

This is where I long to be

اینجا جایی است که مشتاقم در آن باشم

La isla bonita

جزیره زیبا

And when the samba played

و وقتی آهنگ رقص سامبا نواخته می شود

The sun would set so high

و خورشید در بلندی غروب می کرد

Ring through my ears and sting my eyes
Your spanish lullaby

در گوشم طنین می انداخت و به چشم هایم نیش می زد

لالایی اسپانیاییت

I fell in love with san pedro

عاشق سن پدرو شدم

Warm wind carried on the sea, he called to me

باد گرم بر آب دریا می وزید ، او مرا صدا می زد

Te dijo te amo

می گفت دوستت دارم

I prayed that the days would last

دعا می کردم آن روزها طولانی شود

They went so fast

آنها خیلی زود گذشتند

Tropical the island breeze

نسیم گرمسیری جزیره

All of nature wild and free

تمامی طبیعت وحشی و آزاد

This is where I long to be
La isla bonita

اینجا جایی است که مشتاقم در آن باشم

جزیره زیبا

And when the samba played

و وقتی آهنگ رقص سامبا نواخته می شود

The sun would set so high

و خورشید در بلندی غروب می کرد

Ring through my ears and sting my eyes

Your spanish lullaby

در گوشم طنین می انداخت و به چشم هایم نیش می زد

لالایی اسپانیاییت

I want to be where the sun warms the sky

می خواهم جایی باشم که خورشید آسمان را گرم می کند

When it's time for siesta you can watch them go by

و موقع خواب نیمروز می توانی تماشا کنی

Beautiful faces, no cares in this world

گذر صورت های زیبا را ، غمی در جهان نیست

Where a girl loves a boy, and a boy loves a girl

جایی که دختری پسری را دوست دارد و پسری دختری را دوست دارد

( تکرار )
Last night I dreamt of san pedro
It all seems like yesterday, not far away
Tropical the island breeze
All of nature wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring through my ears and sting my eyes
Your spanish lullaby
Tropical the island breeze
All of nature wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring through my ears and sting my eyes
Your spanish lullaby

 

برای دانلود این آهنگ بر روی لینک زیر کلیک کنید  

 

La isla bonita

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد