زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

تو تنها نیستی .

  YOU ARE NOT ALONE

جنگ ویتنام بود و سربازای آمریکایی وقتی داشتن از جنگلی عبور می کردن یکی از سربازها داخل باطلاقی افتاد. . .همینطور که داشت دست و پا میزد و فرو میرفت دوستش به فرمانده گفت: قربان اجازه بدین برم نجاتش بدم. فرمانده گفت: هیچ فایده ای نداره سرباز. هم خودتو زخمی می کنی و هم نمیتونی کمکی به اون بکنی. . .ولی دوستش طاقت نیاورد و خودش رو به دوستش رسوند و با 1000 زحمت اونو بیرون آورد. . .اونارو به بیمارستان رسوندن. سرباز زخمی شده بود  و دوستش هم مرده بود. فرمانده به سرباز گفت: دیدی سرباز. من که گفتم هیچ فایده ای نداره! سرباز با لبخند گفت: چرا فرمانده. خیلی هم فایده داشت. فرمانده با تعجب پرسید: چطور؟ سرباز گفت: وقتی خودم رو بهش رسوندم هنوز زنده بود و به من گفت: میدونستم که منو تو هیچ شرایطی تنها نمیذاری. 

دوستت دارم ای عشق پاییزی من

 

 

دوستت دارم ای عشق پاییزی من  

 

ناله ی برگهای پاییزی در زیر پای من

 

 جیغ باد پاییزی نوازش من 

 

گریه ی آسمان پاییزی همدم من

 

من پاییزی تو پاییزی او پاییزی

 

زیر درختان زرد پاییزی با تو پاییزی

 

با توام ای زیبای پاییزی

 

چه کنم بی تو در این روزهای پاییزی

 

تو در آسمان بهاری و من در این زمین پاییزی

 

بی تو من پاییز پاییزم

 

کاش شعر پاییزی مرا می شنیدی

 

کاش روی زرد پاییزی ام را میدیدی

 

و کاش دستان سرد پاییزی ام را می گرفتی

 

ای پاییز دوست داشتنی من

 

بی تو هیچم بی تو پاییزم

 

دوستت دارم ای عشق پاییزی من