زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

ترجمه آهنگ خارجی Feel ( رابی ویلیامز )

 

FEEL 

 

   

 

"Feel"
  
 رابی ویلیامز  

 

 


Come and hold my hand   
  

( بیا و دستانم را بگیر )

I wanna contact the living

( می خواهم با زندگی ارتباط برقرار کنم )  


Not sure I understand

This role I've been given

مطمئن نیستم که آیا این نقشی را که به من داده شده را درک کرده باشم  .

I sit and talk to God

می نشینم و با خداوند صحبت می کنم

And he just laughs at my plans

و او تنها به نقشه هام  می خنده  

My head speaks a language
I don't understand

سرم به زبانی حرف میزند که درکش نمی کنم
I just wanna feel
Real love fill the

تنها چیزی که میخواهم اینه که عشق واقعی را احساس کنم  
home that I live in

در خانه ای که در آن زندگی می کنم  
Cos I got too much life

Running thru my veins

چون تو رگهام احساس می کنم که زندگی در جریان است

Going to waste

که در حال هدر رفتن است
I don't wanna die

و من نمیخواهم بمیرم
But I ain't keen on living either

ولی به حال زندگی نیز نمی گریم
Before I fall in love
I'm preparing to leave her

و قبل از اینکه عاشق او بشم

خود را برای جدا شدن از او آماده می کنم

Scare myself to death

خود را با مرگ می ترسانم
That's why I keep on running

Before I've arrive

آن به خاطر اینه  که قبل از رسیدن پا به فرار می گذارم
I can see myself coming
خود را می بینم که می آیم


I just wanna feel
Real love fill the

تنها چیزی که میخواهم اینه  که عشق واقعی را احساس کنم
home that I live in

در خانه ای که در آن زندگی می کنم
Cos I got too much life

Running thru my veins

چون تو رگهام احساس می کنم که زندگی در جریان است

Going to waste

که در حال هدر رفتن است

 

And I need to feel
Real love and the love ever after

و نیاز دارم که برای همیشه عشق واقعی را احساس کنم
I can not get enough

و از آن خسته نمی شوم

I just wanna feel
Real love fill the

تنها چیزی که میخواهم اینه  که عشق واقعی را احساس کنم
home that I live in

در خانه ای که در آن زندگی می کنم
Cos I got too much life

Running thru my veins

چون تو رگهام احساس می کنم که زندگی در جریان است

Going to waste

که در حال هدر رفتن است


I just wanna feel
Real love and the love ever after

و نیاز دارم که برای همیشه عشق واقعی را احساس کنم
There's a hole in my soul

و احساس می کنم سوراخی عمیق در روحم وجود دارد
You can see it in my face

که تو می تونی آنرا در صورتم  ببینی
It's a real big place

و آن یک جای بزرگه  حقیقی است

Come and hold my hand

بیا و دستانم را بگیر
I wanna contact the living

میخواهم با زندگی ارتباط برقرار کنم
Not sure I understand

This role I've been given

مطمئن نیستم که آیا این نقشی را که به من داده شده را درک کرده باشم  

 


Not sure I understand

مطمئن نیستم که آن را درک کرده باشم  
Not sure I understand

مطمئن نیستم که آن را درک کرده باشم  
Not sure I understand

مطمئن نیستم که که آن را درک کرده باشم  
Not sure I understand

مطمئن نیستم که آن را درک کرده باشم   

 دانلود این آهنگ 

  

برای دانلود این آهنگ لینک بالا را کلیک نمایید و سپس جلو قسمت download now بر روی کلمه FEEL -  Robei Williamsکلیک راست نمایید  save Target As را انتخاب نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد