زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

زندگی و هنر

گرافیک ، موسیقی و سینما

ترجمه آهنگ بدون تو ( ماریا کری ) Without you ترجمه آنیتا رفاهیت

 

Without You   

بدون تو

 

 

 

ماریا کری ( Mariah Carey )  

  

برای دانلود آهنگ without you بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

  without you 

No I can't forget this evening

 Or your face as you were leaving 

نه نمی توانم این شب

و یا صورتت را زمانی در حال ترک کردن من بودی ، فراموش کنم

But I guess that's just the way

The story goes

ولی حدس می زنم داستان فقط

این گونه ادامه می یاید

You always smile but in your eyes

تو همیشه لبخند می زنی ولی در چشمانت

Your sorrow shows

غم و اندوه نمایان است

Yes it shows

بله آن نشان می دهد

No I can't forget tomorrow

نه نمی توانم فردا را فراموش کنم

When I think of all my sorrow

هنگامی که به تمامی اندوهم فکر می کنم

When I had you there

هنگامی که تور را آنجا داشتم

But then I let you go

ولی اجازه دادم تا بروی

And now it's only fair

That I should let you know

و اکنون فقط عادلانه است

که بگذارم آنچه را که باید می دانستی

What you should know

چیزی را که باید می دانستی اینه که

I can't live

من نمی توانم زندگی کنم

If living is without you

اگر زندگی بی تو باشد

I can't live

نمی توانم زندگی کنم

I can't give anymore

دیگر نمی توانم تحمل کنم

I can't live

نمی توانم زندگی کنم

If living is without you

اگر زندگی بی تو باشد

I can't give

نمی توانم تحمل کنم

I can't give anymore

دیگر نمی توانم تحمل کنم

Well I can't forget this evening
Or your face as you were leaving

خب ، نمی توانم این شب

و یا صورتت را زمانی که ترکم می کردی ، فراموش کنم 

But I guess that's just the way

The story goes

ولی حدس می زنم داستان تنها

این گونه ادامه می یابد

You always smile but in your eyes

تو همیشه لبخند می زنی ولی در چشمانت

Your sorrow show

غم و اندوه نمایان است

Yes it shows

بله این نشان می دهد

I can't live

من نمی توانم زندگی کنم

If living is without you

اگر زندگی بی تو باشد

I can't live

نمی توانم زندگی کنم

I can't give anymore

دیگر نمی توانم تحمل کنم

I can't live If living is without you

نمی تونم زندگی کنم اگر زندگی بی تو باشد 

I can't give

نمی توانم تحمل کنم

I can't give anymore 

دیگر نمی توانم تحمل کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد